Nacpat hromadu audio-komponent do sportovního auta nemusí vypadat jako dobrý nápad. Jenomže lidé hledící na váhu si nekupují GT3, ti jdou rovnou do GT3 RS. Magnat to proto risknul a rozhodl se zkusit štěstí na trhu v neprobádaných vodách hledajíc bohaté a

Porsche 911 GT3 modelové řady 997 je slušné sportovní nářadí. Vlastně víc než to. Atmosférický boxer se nechá ochotně vytáčet a ze svých 3,8 litrů generuje maximum 435 koňských sil. Tak je tomu alespoň v sérii. Stačí jemná korekce řídící jednotky, průchodnější výfuk se sportovními katalyzátory a rázem se poměr sil změní na 462 koní plus 451 Nm. Měřitelné hodnoty jízdy se změní jen decentně, ale subjektivní vnímání se posune o pořádný kousek vpřed. Nemalý podíl na tom nese i podvozek vyzbrojený lehkými disky OZ Ultraleggera HLT CT v pneumatikách 235/35 ZR19, resp. 305/30 ZR19.

 

Ovšem subjektivní vjemy hrály pro Magnat prim. Kabina sportovního Porsche nepatří k nejprostornějším, a proto musel Magnat dbát na velikost použitých komponent více než kdy dřív. Hloubka některých komponent pro zástavbu mnohdy nepřekročila pár centimetrů. Jednotná kvalita použitých reproduktorů je více než prémiová. Kompaktní repráky musí navzdory skromným rozměrům poskytovat maximální hudební zážitek, a to se podle Magnatu i povedlo. Otázkou zůstává, kolik lidí to opravdu ocení…