Leštěnky se vyznačují především pěkným kabátkem, krásně zpracovaným interiérem a v zahraničí i nadupaným motorem pod kapotou. U nás třetí zmiňovaná oblast trochu pokulhává. Většinou se setkáváme s průměrným agregátem, především vznětového charakteru. Luká
VW Golf III VR6
Verunka je poskládána z tuningových dílů značkových firem. Nástavce prahů a přední nárazník pocházejí z dílny firmy Rieger. Tvar má ale odlišný, prošel totiž zahlazením postranních žáber, aby rušily celistvost díla. Zadní nárazník Seidl dopadl stejně, v polovině je nastavený směrem k silnici. Původní výkroj pro koncovku výfuku zmizel. Přední masku dodala firma Kamei. Zbývá ještě zmínit kapkovitá zpětná zrcátka. Klempířské práce jsou poměrně rozsáhlé, z boku zmizely blinkry, zámky dveří, kliky. Lemy blatníků jsou upraveny za pomoci vytahovačky. Víko kufru je zahlazeno úplně. Zmizela otvírací lišta, stěrač, znak, navíc se chlubí zamračeným prostorem pro RZ. Kvalitní osvětlení padá na bedra produktů značky Hella. Přední projektory s andělskýma očima tak vhodně doplňují zadní krystalické lampy. Airbrush na víčku nádrže je rozšířeným tuningovým prvkem. Modrofialová perleť s měnícím se efektem zahalila všechny tyto úpravy. Tu chrání ještě 5 vrstev bezbarvého laku.
Ráfky Schmidt nic nezkazí
Kvalitními výrobky je osazen i celý podvozek. Optické snížení vozu není jen dílem rozměrnějších nárazníků. Postaral se o to především tlumičový set KW II. Nápravy jsou zakončeny ráfky Schmidt Modern-Line ve své třídílné variantě. Díky rozměrům 9×16 a 9,5×16 nemají šanci se dostat do rozšířených blatníků. Pneumatiky 215/35 R16 jsou na širokých kolech řádně natažené. Vrtané kotouče na obou nápravách výrazně zlepšily brzdný účinek. Celý podvozek a podběhy jsou nastříkány do tradiční tuningové krémové, nápravy naopak v černém odstínu.
Volkswagen VR6 a 174 koní
V motorovém prostoru se ukrývá výkonový vrchol, který byl nabízen v podobě motorizace VR6, tedy šestiválec do V. Úpravy se zaměřily především na estetickou stránku věci, výkonem auto doslova překypuje a 174 koní to jen potvrzuje. Celá horní polovina agregátu je zalita do chromu. Ten se rovněž usadil na krytu sportovního vzduchového filtru a víčku nádobky ostřikovačů. Chromováním to ale neskončilo. Na řadu přišlo i zlacení, které pokrylo především spojovací materiál. Převodovka už dostala „jen“ krémový nástřik. Kompletní výfukový trakt od firmy Remus lehce navýšil už tak dosti početné stádo koníků pod kapotou.
Anatomické sedáky Sparco Evo
V kabině to krásně voní pravou kůží. Nenarazíte zde proto na dnes velmi oblíbenou koženku. Světlá kůže oblékla v podstatě celý interiér. Jen zadní část ještě není dodělána na 100%. Anatomické sedáky Sparco Evo drží tělo brilantně a na jejich obšití je opravdu vidět práce odborníka. Nenajdete zde totiž ani jeden křivý steh. Uřadoval zde, stejně jako v motorovém prostoru, chrom, který obsadil kapličku přístrojů, střed palubní desky, výdechy topení a madla dveří. Při pohledu do zadní části kabiny rozhodně nepřehlédnete ručně leštěný, na míru v Německu vyrobený bezpečnostní rám. Pod ním se usazena subwooferová bedna s dvojicí basáků JBL. Stejného výrobce má i zesilovač. Reproduktory JBL GTO 65070 se starají o ozvučení přední části. Komponenty jsou závislé na čelní DVD jednotce s vysouvacím LCD monitorem.