V tiskovce doslovně píší, že mohl přijít z pekla. My jsme toho názoru, že byste museli nejspíš upsat duši ďáblu, abyste měli dostatek prostředků na množství doplňků z nefalšovaného karbonového vlákna nebo obrovitá kola průměru jednadvaceti palců. Ale proč
V Edo Competition na to šli poněkud opačně. Nejprve si vzali na paškál Panamera Turbo a teprve až nyní po několikaměsíční odmlce přišli se slabším (ale i tak dost silným) modelem Panamera S. Že je sériových čtyři sta koní dávnou minulostí, to asi netřeba v kontextu tohoto úpravce zdůrazňovat. Atmosférický osmiválec s přímým vstřikem paliva si prošel jistou dávkou změn. Vlastně se všechny změny děly v jeho bezprostředním ale i vzdálenějším okolí, nicméně pravdou zůstává, že největší vliv na nárůst jeho výkonu má upravená ECU spolu s kompletně vyměněným výfukem, který mimo jiné šetří zhruba 35 kg hmotnosti.
Úpravy na autě se ale obvykle měří na výkon a ne na kila. Buďme tedy přesní a dodejme, že si takto upravený motor pomohl z 400 na 465 koňských sil a 550 Nm. Dost na to, aby se čtyřdveřová limuzína dostala z klidu na stovku za 4,6 sekund nebo atakovala maximum 305 km/h. Skromný vliv na tom nese i sada karbonových doplňků usměrňujících vzduch kolem celé karosérie. Dominantní postavení v tomto ohledu náleží zadnímu difuzoru, stejně jako vzhledu vévodí velká kola průměru 21“ nazutá do nízkoprofilových pneumatik 265/35 ZR21, resp. 305/30 ZR21.