Audi svízelnou cestu na vrchol třídy začala v roce 1979 a trvalo jí asi patnáct let, než přišla v modelu A8 s takovými technickými vlastnosmi jako je quattro s pohonem všech kol a hliníkovou karoserií.
Anderson a Audi A8
Německá firma Anderson se pečlivostí chirurga upravila Audi A8, jejíž technické prvky mohou být využity i ve VW Phaeton. Na první pohled zaujme barva, která je saténově šedá s černými lesklými doplňky. Až pak si všimneme body kitu, jenž se skládá z předního, zadního spoileru, prahů a blatníků,které byly vybaveny výdechy vstupu. Další doplňky včetně krytů zrcátek jsou z uhlíkových vláken.
Kola dělají auto
U A8 byly použity 22 palcové černé lesklé ráfky s lemem v barvě vozu, obuty do 265 mm širokých pneumatik. Černě jsou lakovány i brzdiče. Všechna okna a zadní světla jsou tónovány do tmavého odtínu. Podvozek doznal snížení a zákazník si může vybrat i z několika stupňů úprav výfukového systému, vzduchového filtru či softwaru, které ovlivňují velikost přidaného výkonu. Ten nej zvýší výkon z původních 350 koní na 442.
Kvalitní šedá kůže
Specialisté od firmy Anderson, nezapomněli ani na interiér. Zde jsou použity materiály jako uhlíková vlákna, kvalitní šedá kůže vyváženě kombinovaná s Alcantarou. Vše doplňuje multimediální systém, kde monitory byly zasazeny do hlavových opěrek, výkonných reproduktorů, zesilovače a dokonce i Playstationa 3.
K větší prestiži Audi A8 v minulosti pomohlo několik filmů, využití vozů politiky a nyní o průlom mezi tunery se postarala německá firma Anderson.