Nejoblíbenější značkou mezi tunery je Volkswagen Golf a to nás přivedlo šáhnout trochu do historie a představíme vám VW GOLF IV made in Bolf s decentními úpravami, které můžou být zajímavou inspirací.
VW GOLF IV
Představovat detailně Golf páté generace asi nemusíme, ale rovnou se podíváme, co Vilda provedl s tím svým.
Někteří tuneři mají proti naftě výtky, ale zvýšení výkonu u 1,9 TDI z 81 KW na 110, které provedl Profi auto chip mluví samy za sebe s maximálkou přes 200 km/h. Stavitelný podvozek pochází od firmy JOM a osmnáctipalcová chromovaná kola „drif“ jsou obuty přední do Toy a zadní Falken o rozměru 215/35 R18.
Karoserie na první pohled doznala několika změn. Přední nárazník pochází z VW Bora a doplňuje jej zamračená kapota ze stejného modelu. Přední část ještě doplňují čočková světla DEPO vylakovaná do černé metalízy z BMW M3. Zadní části sluší diodová světla DEPO a celkový dojem umocňuje střecha v „klavíru“ se zatmavenými okny.
Interiér byl v době focení v originálním stavu a doplňovala ho audio-video soustava Hyundai CRMD7750SU s DVD a 7“ LCD. Doplněná o zesilovač Dexon se 4mi kanály 400RMS a subwooferem AXTON 300RMS.
A co Vilda ještě prozradil?
Při focení prozradil, že mnoho věcí si dělá sám, ale přesto mu se spoustou věcí pomohl táta. O úpravy předku se postaral kamarád Martin Šindler a s hudbou zase pomohl Leoš Hradil.
Proto poděkování na tomto projektu patří Martinu Šindlerovi, Tadeáši Martínkovi, Standovi Poklopovi, Honzovi, samozřejmě tátovi a prostě všem co mu pomáhali a závěrem Vilda dodal „Díky kluci“.