Volkswagen Golf patří mezi vůbec nejpopulárnější automobily Evropy. Proto nás opravdu velice zajímá informace, která prozrazuje, že osmá generace této legendy by měla přijít již koncem příštího roku a to jako hybrid.
Pokud se tato informace potvrdí, dělí nás od premiéry vozu přesně jeden rok. Novinka by navíc měla přijít se zcela novými technologiemi, mezi kterými by neměly chybět ani pohonné agregáty v hybridní verzi. Ty by měly brázdit především USA, kde se nejspíše Volkswagen snaží utišit skandál s dieselovými agregáty. Další zajímavostí je to, že tato novinka přijde ve stejný čas, kdy dorazí teprve faceliftovaní koncernoví kolegové jako Škoda Octavia, nebo Seat Leon.
Platforma vozu by měla zůstat stejná a to MQB. Ovšem doba je neúprosná a tak i u ní dochází ke snaze snížit náklady na její výrobu. Přispívá k tomu také ten fakt, že analýzy potvrdily, že oproti konkurenci je tato platforma až zbytečně moc bytelná, což dává prostor pro šetření.
Reálná spotřeby vozu by měla být 4,7 litrů na sto kilometrů. To by měl zajistit 48V benzínová mild hybrid, který v sobě snoubí sílu tříválce přeplňovaného elektrickým kompresorem s generátorem. Zachování energie by měla obstarávat malá, levná, olověná baterie, což dokazuje, že se nebude jednat o klasický hybrid využívající velké baterie, ale o vůz, který bude využívat elektromotor spíše jako jakousi podporu, která bude využívána především při rozjezdech a při nutnosti podat maximální výkon. Právě při této nutnosti totiž začne elektromotor vhánět pomocí kompresoru vzduch do motoru a zvyšovat tak výkon.
Výrobní cena a tedy i konečná cena pro zákazníka by měla u hybridní verze kopírovat tu, za kterou se bude prodávat i dieselová verze. To bude možné především díky absenci velkého elektromotoru a také velkým bateriím. Volkswagen navíc začne do všech svých dieselových modelů montovat přímé vstřikování močoviny, což se opět odrazí na ceně vozu. Bližší informace by měly být známy již příští měsíc, tak uvidíme.