Tyto figury dokáží přimět srdce řidičů sprotovních aut bít ještě rychleji: 600 HP (441 kW), akcelerace z 0 na 100 km/h jen v 3.8 sekundách, maximální rychlost 322 km/h. Auto, kterému tyto velmi působivé "přednosti" ve výkonu patří, je Audi R8 s

Jeho deseti-válcový motor dokáže “vycucat” mnoho síly z jeho velkého 5,204 kubických centimetrů velkého objemu – a ještě mnohem víc, když mu ABT dává extra posílení. 75 extra HP nebo o 55 kW více poskytuje mocnou důvěru ve všechny rychlosti stejně dobře jako zvýšení kroutícího momentu. Skutečnost že střední motor super sprotovního auta se stává vítězem na jakékoliv trati není jen díky jeho excelentním charakteristikám výkonu a zpracování, ale také perfektně sladěná práce na karoserii. R8 byla navržena skupinou DTM od ABT Sportsline podle nejnovějších znalostí o motorsportu, včetně použití high-endových karbonových materiálů. Soutředění padlo hlavně na optimální rozložení váhy a systematické vyvažování konstrukce. “600 koní nebylo zamýšleno jen na papíře, ale je samozřejmě dosuptné i přímo na silnici”, říká Christian Abt.

 

Proto v tu samou chvíli vypadá ABT R8 extrémně dynamicky. Přední spoiler, boční prahy a zadní nárazník dávají autu silnější vzhled i v momentě kdy auto vidíte zaparkované na ulici. Vytvořili tak jedinečnou podívanou s zřetelným zadním křídlem a typickým 4-koncovým výfukovým systémem. Super sprotovní auto stojí na 20 palcových, BR-type kolech, které se hodí ke klasickému designu. ABT R8 5.2 FSI je mezníkem v designu a samozřejmě také velmi, velmi rychlé. To je protože jeho šest koňských sil od ABT obsahuje to, co jeho dynamický zevnějšek slibuje.