• Volkswagen Driving Day přesvědčil novým konceptem prezentace vozů
• Atraktivní akce v Jihlavě a Plzni přilákala 745 účastníků
• Volkswagen Driving Day připravila agentura beans
Volkswagen Driving Day
Mimořádně úspěšný Volkswagen Driving Day, který se uskutečnil na přelomu srpna a září 2015 v Jihlavě a Plzni, obsadil druhé místo v prestižní soutěži Czech Event Awards (CEA). Event Volkswagen Driving Day, za jehož realizací stojí agentura beans (dříve FCB Prague), uvedl na český trh jedinečný koncept prezentace vozů značky Volkswagen zákazníkům. K testovacím jízdám byla k dispozici kompletní modelová řada Volkswagen a o zábavu pro celou rodinu se postaral bohatý doprovodný program.
„Druhé místo pro náš loňský event Volkswagen Driving Day v prestižní soutěži Czech Event Awards je dalším potvrzením jeho mimořádně zdařilého konceptu, který vyvolal mezi našimi stávajícími i potenciálními zákazníky skutečné nadšení,“ říká Martina Valterová, koordinátorka marketingu a PR Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika. „Na přelomu srpna a září jsme přivítali na akci Volkswagen Driving Day v Jihlavě a Plzni celkem 745 zájemců o vozy Volkswagen. Obě akce měly skvělou atmosféru a všichni účastníci odjížděli domů s nezapomenutelnými zážitky. Za celý náš tým bych proto ráda touto cestou ještě jednou poděkovala agentuře beans za úspěšnou realizaci eventu Volkswagen Driving Day.“
Volkswagen Driving Day, nominovaný v kategorii Eventy – incentivní event, obsadil v soutěži Czech Event Awards 2016 druhé místo. Dodavatelem eventu byla agentura beans (dříve FCB Prague). O konečném pořadí vítězů v jednotlivých kategoriích a celkovém vítězi rozhodovala porota složená z odborníků v nejrůznějších oblastech souvisejících s event marketingem. Slavnostní předávání cen Czech Event Awards se uskutečnilo ve čtvrtek 9. června ve Smetanově sále v budově Autoklubu.
Volkswagen Driving Day nabídl účastníkům kompletní modelovou řadu vozů Volkswagen pro důkladné testovací jízdy na veřejných silnicích i uzavřeném polygonu, přičemž nechyběly ani sportovní modely Golf R, GTI a GTD. Zdokonalení řidičských dovedností umožnila škola smyku a praktické ukázky demonstrovaly přínosy nejmodernějších asistenčních systémů. Řidiči s povahou dobrodruhů zdolávali náročné překážky offroadové tratě za volantem vozů Touareg a Amarok. K nezapomenutelným zážitkům přispěl také bohatý doprovodný program pro celou rodinu.
Loňský event Volkswagen Driving Day zahrnoval téměř 35 vozů včetně nových modelů Touran a exkluzivního typu XL1, přičemž zdárný průběh akce zajišťoval tým bezmála 50 osob. Díky těmto aspektům se podařilo oslovit potenciální zákazníky značky Volkswagen, seznámit je s rozličnými modely ve všech situacích a hlavně v nich zanechat nezapomenutelný zážitek, hrající významnou roli v jejich rozhodovacím procesu. Jízdy probíhaly jak na silnici, tak v terénu a zákazníci tak byli prakticky seznámeni se všemi moderními technologiemi, které vozy Volkswagen nabízí s přidanou hodnotou emocí jízd na uzavřených tratích.
Soutěž Czech Event Awards 2016 byla rozdělena do 3 hlavních a 32 dílčích soutěžních kategorií. Přihlášené eventy hodnotila odborná porota, která měla 25 členů z řad nezávislých odborníků, zadavatelů eventů, zástupců event-marketingových agentur a dodavatelů. Porotci hlasovali dvoukolově. Do druhého kola postoupil na základě hlasování v prvním kole užší seznam kandidátů, z něhož vzešlo v druhém kole konečné pořadí nejlepších eventů a subjektů v každé kategorii.
Czech Event Awards (CEA) je národní soutěž o nejlepší počiny v oblasti event marketingu, jejímž cílem je oceňovat mimořádné eventové projekty, nadstandardní služby dodavatelů a výjimečné osobnosti, a přispívat tak ke zvyšování významu event marketingu v České republice. Letos se uskutečnil druhý ročník soutěže CEA, jehož pořadatelem a vyhlašovatelem byla společnost Event Marketing Association Czech Republic, o.s. ve spolupráci se společností Event&promotion s.r.o.