Kemptenští šlapou do pedálů, co to jenom jde. Ani mu nic jiného nezbývá, když Audi rozšiřuje svůj výrobní program rychlostí světla. A vždycky, když už se zdá, že bude nabídka kompletní, zjeví se další model, jako je například Audi A7 Sportback, který je z
Užitečnost nebo potřeba existence Audi A7, to jde v tento okamžik zcela stranou. V Ingolstadtu se auto už nějakou chvíli vyrábí a asi se ho prodává dost na to, aby se na jeho úpravu zaměřil i tradiční nebo skoro až dvorní úpravce Abt. Dlouholetá tradice kemptenského tunera slibuje maximální kvalitu všeho, co se v jeho dílně změní. V případě začínajícího modelu A7 se jednalo spíše jen o drobné zásahy do základních motorizací a decentní úpravy exteriéru, ale kdo ví, k čemu všemu se Abt jednoho dne odhodlá.
Prozatím si máme vystačit s tím, že před sebou máme předpremiérové auto. Oficiální představení se uskuteční až na ženevském autosalónu, ale všechno potřebné víme už teď. Abt nejvíce zajímaly elektronické úpravy třílitrového naftového šestiválce. Jeho základní výkon 245 koní je za použití paketu Abt Power navýšen na 282 a v případě Abt Power S pak dokonce na 310 koní. Pozornosti neunikl ani benzínový třílitr TFSI, který umí Abt vyladit ze standardních tří set až na 410 koňských sil. V ten moment musí i největší ignorant pochopit, že 21“ disky vlastního designu mají plné právo zdůrazňovat nadřazenost auta, a stejně je tomu i se čtveřicí koncovek výfuku nebo sadou spoilerů.