Čert aby se v té záplavě upravených er osmiček vyznal. Za poslední dva roky jich přibývá víc jak hub po dešti. Jenomže poslední kreaci od německého specialisty Abt si budete určitě pamatovat. Je totiž naprosto skvostná, za což bezesporu může dvoutónová ko
Takováhle kreace je víc o masírování ega, než o nějakých výkonech, ale kdo rozloupne povrchní slupku, tak zří, že Abt R8 GT S Spyder toho může nabídnout mnohem víc, než jen reprezentativní a jedinečný vzhled. Hlavním technickým tahákem je 5,2l desetiválec vyladěný ze standardních 525 koní na 620 koňských sil. Za ideálních podmínek je pak schopný Spyder vystřelit z místa na stokilometrovou rychlost za dech beroucích 3,6 sekund, přičemž zrychlení startující stíhačky opadá až po dosažení elektronicky omezeného maxima 320 km/h.
V takovém kalupu asi nikdo nebude mít moc čas si prohlédnout vizuální krásy auta, ale pokud by se někde jen na chvíli zastavilo, mohlo by celé jeho okolí prohlížet epesní dvacetipalcová kola BR vlastního designu, které opticky perfektně ladí se zbytkem auta. Je totiž dobré podotknout, že úpravce nijak nešetřil a spoustu dílů karosérie vyměnil za karbonové duplikáty. A tam, kde nebylo možné použít pravá karbonová vlákna, tam aspoň využil alternativy v podobě karbonové fólie. Pravého karbonu je na autě ale i tak požehnaně. Tak například difuzor, rozměrné přítlačné křídlo, nebo přední splitter. Už jen tento krátký výčet položek svědčí o faktu, že R8 GT S Spyder v úpravě Abt nebude nic laciného, ale na přesný ceník si budeme ještě muset počkat.