Akrapovič tvrdí muziku, nebo spíš zvukový projev i vzhled šestkové generace Golfu GTI. Celý tuning vychází na něco přes patnáct tisíc Euro, ale opravdovým gurmánům bude sát za to každý z vynaložených centů. Má lepší zvuk, vyšší výkon, větší brzdy a lepší
Závodění má Akrapovič v krvi, o tom není debat. A trochu ze svého DNA se odhodlal vložit do jinak příjemně střídmého Golfu GTI šesté generace. Vlastně trochu víc, protože nezůstalo jenom u upgradu výfuku (mimo jiné lehčí o 6,5 kilogramu), ale i celého zbytku auta a změnám se vyhnul vlastně jen interiér. Tak hned pro začátek vyhodil Akrapovič sériová kola a nápravy nazul do devatenáctek od partnera ATS v pneumatikách Kumho Ecsta LE rozměru 235/35. Jenomže hned po nich přišel opravdu těžký kalibr v podobě keramických kotoučů 370×35 milimetrů na přední nápravě, které svírají šestipístkové třmeny taktéž partnerské firmy MOVIT.
Úpravce věděl, proč tak činí. Konfekční brzdy mohou být sebelepší, ale zpravidla v sobě snoubí až příliš kompromisů a po několika opravdu rychlých kolech na okruhu prostě vadnou. V případě komponent MOVIT to asi nikoho nečeká, ačkoliv nikdy neříkej nikdy. Podvozek KW je dost tvrdý na to, aby posunul hranice vozu o kus dál a motor je rovněž silnější, než jak známe z produkčního vozu. Objem sice zůstal na dvou litrech, ale řídící jednotka má nový software, výfuk je průchodnější, takže výkon vzrostl z 210 na 280 koní a točivý moment z 280 na 360 Nm při 4.800 otáčkách za minutu. A s tím už se dá zažít hodně zábavy…