Volkswagen se nyní pochlubil modernizovaným Amarokem, kterému se podíval na zoubek jak v interiéru, tak i pod kapotou.
Již minulý měsíc byly zveřejněny skicy, které naznačovaly, že se můžeme těšit na novinku v podobě modernizovaného Amaroku. Nyní se inovovaný pick-up odhalil, a nás osobě nejvíce potěšil šestiválcový motor.
Chybějící šestiválec byl často u Amaroku oplakáván, na češ Volkswagen zareagoval a silný agregát zákazníkům nabídl. Zákazník si tak bude moci objednat Amarok s vidlicovým šestiválcem o objemu 2967 cm krychlových. Ten by měl být nabízen ve třech výkonových variantách. První nabízenou variantou by mělo být vrcholné provedení s výkonem 165 kW. Později se na trh dostanou i slabší varianty se 120 kW a 150 kW.
Nejsilnější verze 3.0 TDI, bude disponovat točivým momentem 550 N.m. Motor bude spolupracovat buď s šestistupňovou manuální převodovkou, nebo osmistupňovou automatickou převodovkou. Kombinovaná spotřeba tohoto motoru by se měla pohybovat kolem 7,6 litrů na 100 kilometrů.
S tím, jaký motor se bude ukrývat pod kapotou, bude Amarok dostupný se třemi druhy pohonu. Standard v podobě zadokolky doplní systém 4Motion s připojitelnou přední nápravou a trvalým pohonem všech čtyř kol s diferenciálem Torsen.
Facelift na novince příliš změn nezanechal. Design v podstatě prošel jen lehkými zásahy designových retuší. Kde se však otřásla zem je interiér. Zde najdeme kompletně přepracovanou palubní desku, jejíž fotografie prozatím nebyla zveřejněná. Jisté je však to, že se dočkáme větší obrazovky multimediálního systému, přímo na vrcholu středového panelu. Novinkou by měla být také ergonomická sedadla.
Do standardní výbavy by měl nyní spadat posilovač řízení servotronic, nebo multikolizní brzda. Amarok se pak chlubí účinnějším brzdovým systémem a většími kotoučovými brzdami.
Příchod novinky bude Volkswagen propagovat Speciální edicí nazvanou Aventura, která se od standardu bude lišit sportovní lištou za kabinou či dvacetipalcovými koly.