Ingolstadtský král silnic a samozvaný král produkčních SUV nabral v posilovně Anderson Germany na síle. Díky jejich schopnostem a dovednostem je nyní mamutí dvanáctiválec TDI schopný táhnout silou o deset procent větší a vyrovnat se tak možná malému nákla

 

Tuningový specialista Anderson Germany si vzal do parády opěvované Audi Q7, a to rovnou vlajkovou loď s V12 TDI pod kapotou. Jenomže zatímco v sérii produkuje naftový dvanáctiválec ze svých šesti litrů objemu hrubý výkon 500 koňských sil a drtivý točivý moment 1.000 Nm, po kůře u úpravce si ještě o dalších deset procent polepšil. Se zvládáním 550 k a 1.100 Nm tak má problém i pohon všech čtyř kol tlačený k zemi váhou o dost větší než dvě tuny.

 

Aby se věci nevymkly kontrole, sáhnul úpravce po nových silnějších brzdách s rudě lakovanými třmeny a snížil zavěšení, aby se auto tolik nenaklánělo a působilo na posádku sebevědomějším dojmem. Hned v závěsu za těmito zásahy následovaly disky průměru 22 palců, které vyfasovaly nízkoprofilové a hodně široké obutí 295/30 ZR22. Sebevědomý majestát mezi SUV pak vrcholí bílou barvou exteriéru, který je doplněný o několik karbonových dílů v oblasti masky, zpětných zrcátek, střechy a difuzoru. Kam se nedostala karbonová vlákna, tam alternovala černá barva – např. emblémy, vstupy vzduchu, mřížka masky a další.

 

Cenu všech provedených úprav si úpravce pečlivě střeží, ale vzhledem k nově čalouněnému interiéru do jemné kůže a bohaté Alcantary se nebude jednat o žádnou lacinou srandu. Tou ostatně není ani sériová Q7 V12 TDI, ale to už je na jiné povídání.