Záštitu nad celou akcí kromě automobilky převzala spolková vláda, konkrétně ministerstvo dopravy. Kromě ní Audi do hry zapojilo i společnost E.ON, mnichovskou technickou univerzitu a samo sebou i samotné město Mnichov. Spuštění projektu předcházelo vybudování dostatečného počtu dobíjecích stanic na území města, aby měla dvacítka hybridů kde brát šťávu. A že ji bude potřebovat hodně často, o tom nemůže být pochyb. Ačkoliv se Audi A1 e-Tron v optimálním případě spokojí s pouhými 1,9 l/100 km a vyprodukuje jen 45 g/km CO2, v hustém městském provozu nebude situace tak růžová.
Uvedená čísla totiž platí za těch nejideálnějších podmínek, kdy je schopné auto díky rekuperaci energie urazit až 250 km na jedno nabití. V městském provozu se ale tato vzdálenost dost možná zkrátí až na samou hranici li-ionových baterií, která činí 50 km do naprostého vybití. Pak by se pohybu chopila 102k benzínová jednotka a všechno bylo zpátky ve starých kolejích. Jenomže to je právě jádro pudla, které chtějí všichni prozkoumat. Jak se bude hybridní technologii dařit v reálném provozu a vyvodit z toho nezpochybnitelné závěry…