Je krásné, je atraktivní, je sexy. Díky MTM jsou všechny tyto vlastnosti ještě o kus lepší, stejně jako třílitrový diesel za maskou. A7 se totiž pyšní novým výkonem zarovnaným na 300 koňských sil, které se bez okolků rozvášní z klidu na stovku za 5,8 seku
Už dávno neplatí, že se majitelé velkých limuzín spokojí s neukojitelnou spotřebou. Chtějí stále velká auta, ale s běžnými náklady. Není se proto co divit, že se v Motoren Technik Mayer zaměřili právě na třílitrový naftový šestiválec, aby zaujali. Už sériové parametry dovedou zaujmout. Výkon 245 koní a točivý moment 500 Nm jsou na tak velké auto dostačující, což dokládá udávané zrychlení 6,3 s z nuly na 100 km/h a nejvyšší rychlost 250 km/h. A slibovaná kombinovaná spotřeba 5,9 l/100 km pak přímo báječná.
Ovšem v MTM se nechtěli se sériovým stavem smířit, takže se před vzhledem v motoru trochu povrtali. Nová mapa ECU spolu s dalšími drobnými zásahy do sání a výfuku slibuje rovných 300 koňských sil doplněných zátahem 600 Nm. Ve sprintu ten půlvteřinový rozdíl sotva poznáte, s maximálkou 263 km/h tomu není jinak, ale naštěstí to platí i pro udávanou spotřebu 6,2 litrů. Daleko důležitějším faktorem je ale celková pružnost, ačkoliv nepřekvapí, že mnoho z potencionálních klientů najde zalíbení spíš ve dvacetipalcových discích Bimoto vlastního návrhu kombinovaných s 30mm snížením podvozku.