Karoserie vozu dostala nový design v podobě polepení matnou folií modré barvy. Další změny na vzhledu exteriéru vozu jsou již minimální, přibylo karbonové „lízátko“ pod přední nárazník, karbonový difuzor v zadním nárazníku a polepení se dočkaly také přední i zadní lampy. Auto je obuto na litých kolech o rozměrech 9 x 20 palců s ET29 s pneumatikami 275/35 R20. Největší změny se ale odehrály pod kapotou, společnost Motoren Technik Mayer opravdu nešetřila svým uměním ve zvyšování výkonu. Sériové Audi RS6 pohání přeplňovaný motor V10 o objemu pěti litrů se dvěma turby. Ten nabízí řidiči výkon 429 kW/579 koní a točivý moment 650 Nm. Po úpravě od společnosti MTM se hodnoty výkonu skládají ze stejných číslic, avšak v mírně pozměněném pořadí. Výkon Audi RS6 FOSTLA disponuje výkonem 759 koní a točivým momentem 912 Nm. Maximální rychlost je uváděna až 348 km/h. Tato hodnota je u rodinného kombíku neuvěřitelná a směle může konkurovat jakémukoliv sporťáku. Abyste bezpečně z této rychlosti zabrzdili, jsou na voze použity keramické brzdové kotouče o průměru 420 mm od Audi ceramic. Další úpravy společnost MTM provedla u výfukové soustavy, kde se objevil nový ocelový výfuk a závodní katalyzátor.
Celková cena za úpravu sériové Audi RS6 nebyla zveřejněna. Výrobce uveřejnil pouze cenu za polepení fólií, které stojí 2 500 €. Od této částky si každý může odvodit cenu nejvýkonnějšího Audi RS6 na světě.