Většina tunerů se vydává cestou snižování, milovníci a nadšenci do SUV či opravdových terénních vozidel mají potřeby opačné. Parádičky zastupuje ochranný rám, profilové číslo pneumatik se zvětšuje, jejich dezén hrubne a podvozek se od podkladu vzdaluje až
Amarok Monster v podání německého specialisty na SUV, terénní a užitkové vozy je toho jasnou demonstrací. Delta4x4 z Unterumbachu pojala úpravu pick-upu od Volkswagenu tím nejdramatičtějším způsobem. Standardní stádo pod kapotou 163 koní za úplatu 1.290 Euro a vhodným zásahem do motor-managementu rozmnoží na rovných dvě stě. To už je dost síly k tomu, aby se Amarok odvážil vyrazit i na ty nejméně přístupné cesty mimo zpevněné silnice.
Aby se tak ale stalo, potřeboval ještě mnohem důležitější výbavu. Její nejdůležitější součástí se stal podvozek zvětšující světlou výšku toho sériového o 170 mm. Hned v závěsu byla kola Beadlock 9×18“ nazutá do pneumatik Mickey Thompson 305/60 R18 s pořádným vzorkem. A kdyby se snad někdo chtěl Amarok Monster postavit, musel by nejprve čelit mohutnosti ochranného rámu zohýbaného z třípalcové trubky (průměr 76 mm). Z té samé trubky jsou vyrobené také prahové nášlapy a konstrukce ložné plochy. V opravdu neprůchodném terénu by zejména po setmění mohla přijít vhod šestice přídavných světlometů. K naprosté dokonalosti pak chybí jen dálkově ovládaný naviják, ale i ten by v Delta4x4 uměli zařídit. Jedinou překážku pak bude představovat finální cena převyšující hranici10.000 Euro.