Krátká karosérie, nízká váha, precizní ovladatelnost. To by měly být podle podvozkového guru Eibach tři hlavní věci určující, zda je hot-hatch opravdu dostatečně hot. Proto se ve spolupráci s partnerem Bilstein pustili do přestavby Audi A1, aby ukázali, ž
Ono to zas nebude tak horké natož „hot“. Výkon je příliš podstatný parametr, který k dosažení opravdu nevšedního zážitku za volantem potřebujete. Tatam jsou doby, kdy sto koní stačilo ke královské zábavě. Vysoké bezpečnostní nároky posunuly průměrnou pohotovostní hmotnost o čtvrt tuny vzhůru a to nelze ignorovat. Možná právě proto se Eibach zaobíral přestavbou hned nejvýkonnější motorizace Audi A1 – jednotky 1.4 TFSI, kterou nechal u JH Motortuning odborně upravit ze sériových 122 na 157 koňských sil.
Dřív než těch pětatřicet koní navíc ale každý pozná přítomnost laděného výfukového systému Remus s dvojicí 84mm koncovek vydávajících dunivý sound. Tohle auto ale mělo být především o ovladatelnosti, takže kde je?! Eibach sáhnul na sklad po nejnovějších pružinách Pro-Kit a partner Bilstein k tomu přidal stavitelné tlumiče. Tato kombinace přinesla v první řadě snížení podvozku o celých 40 milimetrů blíže k zemi, ale ani to nestačilo k perfektnímu vyplnění blatníků. Proto přišla ke slovu kola Borbet XA 8×18“, jež byla navíc vystrčena do prostoru 12mm podložkami.
Testování takto upraveného auta nebylo nezávislé (alespoň ne prozatím), nicméně Eibach se opírá o skutečnost, že jím naladěné auto je opravdovým hot-hatchem, ať už se to někomu líbí nebo ne…