Tenhle vytuněný Volkswagen Golf Aleše Kuči se v podstatě podruhé narodil. Vše by se dalo nazvat Fénix vstal z popela.
Totálně zdevastovaný Golf
Aleš na něm makal několik let a když už byl na vrcholu slávy a v perfektní kondici, vyhlídla si ho skupina gaunerů, kteří ho během chvilky dokázali dotálně zdevastovat. Jednalo se bohužel o připravenou akci, přeci jen Savo s sebou nenosíte každý den a pákové nůžky na přestřižení zámků také ne. Nejen že z auta dost brutálně vykuchali hifiaparaturu, ale ukradli i kola a nechali ho ležet na „břichu“. To jim ovšem nestačilo a tak auto celé polili zmiňovaným prostředkem, což zanechalo jak v exteriéru, tak interiéru značné škody.
Airbrush loga R32 concept
Většinu úpravců by tento stav donutil zbývající díly prodat a s Tunisem skončit. Aleš je ale jiný. Po prvotním šoku se opět pustil do práce a výsledek můžete obdivovat na přiložených fotografiích. Alešovi se vždycky líbil model R32 a tak při povstání jeho Golfa z popela použil některé díly z tohoto modelu. Tak jako právě přední nárazník. O doplnění bodykitu se postaraly nástavce prahů a zadní nárazník od firmy Rieger, stříška zadních dveří pochází z dílny MS Designu. Přední černou optiku vzadu doplňují unikátní LEDdiodové lampy. Barevný odstín se změnil z původní černo-oranžové na bílou perleť ze vzorníku automobilky BMW, chráněnou keramickým bezbarvým lakem. Lak je na několika místech opatřen airbrushem loga R32 concept.
Devatenáctipalcová kola Phantom-Line
Ukradená kola měla 18 palců a byla chromovaná, ta nová jsou o palce větší a kvalitnější. Přeci jen firma Schmidt je mezi tunery pojem. Aleš se rozhodl pro design Phantom-Line o velikosti 8,5×19 ET35 s černě lakovaným středem. Ráfky podděluje o silnice černá směs Pirelli P Zero Nero 215/35 R19. Za černými loukotěmi se vpředu ukrývají osmipístkové brzdiče D2 Sport, ty se zakusují do plovoucích kotoučů o průměru 356 mm. Vzadu bohatě postačují díly z Octavie RS. Celkové snížení vozu je na první pohled výrazné, postaral se o to stavitelný tlumičový set od HR nastaveným na 90 mm vpředu a 70 mm vzadu.
Interiér v oranžovém odstínu
Poškozený interiér se podařilo opravit. Je celý pokryt pravou kůží v oranžovém odstínu. Pan čalouník se opravdu vytáhl, dokázal potáhnout i díly, které nikdo jiný na Golfu potažené prostě nemá. Ten malý zbytek dílů je lakován do stejného odstínu. Volant, samozřejmě že čalouněný, pochází z verze R32, hlavice řadicí páky z Octavie RS a pedály z Milotecu. Nezapomnělo se ani na prahové lišty s logem R32 a lišty na obkladech dveří. Strop v místě vytrženého LCD monitoru zkrášluje plastický znak VW, opět s logem R32. Nové ozvučení se smrsklo na čelní jednotku Pioneer, doplněnou předními a zadními reproduktory Hertz. Čalouněný zavazadlový prostor je již prostý od jakýchkoliv komponentů.
Pokud vám úpravy automobilů opravdu zalezly pod kůži, je s nimi těžké přestat. Pokud jste si za ta léta k auto vybudovali určitou vazbu, nemůže vás rozhodit ani taková situace, která se stala právě Alešovi.