Wimmer RS má dlouhodobou pověst, kterou si vybudovala v přestavbách automobilů. Tentokrát si vzala do své dílny VW Golfa GTI 2.0TFSI s 211 koní a výsledek stojí za to
Motor zůstal stejný, ale byl vyladěn na neuvěřitelných 386 koní a točivý moment nyní činí 455Nm. Je zde mnoho úprav, ale také výměn. Je zde úplně nová řídící jednotka, upravené palivové čerpadlo, byl také přizpůsoben systém sání, jsou zde nové vstřikovací trysky, nová ojnice a u takového výkonu nesmí chybět ani mezichladič. Pro lepší výkon zde byl také namontován sportovní výfukový systém ze super pevné oceli. Pro vyšší výkon také musela být upravená spojka, ale převodovka už zůstala stejná.
Vraťme se ale na chvíli zpět k podvozku. Naleznete zde sice jen výfukový systém, ale také nová masivní kola. Dostanete na výběr, jestli chcete 18ti, 19ti nebo dokonce 20ti palcové kola, což je na Golfa pořádná velikost. Rozměry v předu a vzadu jsou naprosto stejné, tedy 235/30 ZR20. Na těchto ráfcích jsou obuty pneumatiky Dunlop Sport Maxx, které budou nejspíše opravdu kvalitní, když se poslední dobou dávají na většinu přestavěných aut. Celý vůz byl nepatrně snížen, ale naleznete zde originální pružiny a tlumiče.
Co se týče karosérie, tak ta zůstala téměř originální. Nalezneme zde dvě koncovky výfuku, které vylézají s jednoduchého difuzoru. Karosérie dostala černou barvu, která je zdobena červenými doplňky společnosti, od kterých byli použity díly a samozřejmě také nesmí chybět nápis Wimmer RS. Tato kombinace barev opravdu sluší a když máte 386 koní v takovémto nenápadném autu, tak můžete zostudit i nějaké namyšlené frajírky v některých slabších supersportech. Úpravy jsou masivní, takže je třeba počítat s vysokou cenou, ta bohužel není zveřejněna, ale odvíjí se od toho, co do vozu chcete a co ne.