Když německý renomovaný úpravce Hofele Design vypustil vlajkovou loď Audi ze své dílny zpátky na ulice, měla na sobě cejch SR8. A ačkoliv se výkon zvyšoval jen o zanedbatelná procenta, dosahuje auto jako celek úctyhodné výjimečnosti, která se nikde na svě
Vlajková loď Audi v podobě modelu A8 dostojí svému majestátu vždy, když ji potkáte. Platí to především o poslední generaci a abychom to zas až tak moc nepřeháněli, nesmí být v okolí nějaké opravdu hezké auto. Jenomže tohle malé „ale“ se rozhodl změnit německý renomovaný úpravce Hofele Design, který si při svém počínání kladl důraz právě a především na získání vyšší atraktivnosti. Té se rozhodl dosáhnout sestavením kitu, jehož obsahem jsou nové nárazníky inspirované Audi RS5 včetně zadního difuzoru nebo čtveřice koncovek výfukového potrubí.
Daleko dřív si ale každý všimne obrovitých kol. Nabídka úpravce začíná průměrem dvacet palců, ale ty opravdu krásné mají rozměr 10Jx22“. Jejich cenu asi lepší nevědět, pokud o ně nemáte opravdu enormní zájem, stejně jako o elektronický podvozek ETS se 40mm rozpětím a automatickým „přikrčením“ v rychlostech nad 70 km/h. Když už jsme u té rychlosti, nabízí se otázka motorizace. Hofele Design zatím nabízí úpravy dvou agregátů: benzín 4,2l FSI upraví na 390 koňských sil stejně jako naftový 4,2l TDI CR, který navíc přidá enormní zátah 900 Nm.