Všichni fanoušci naprosto famózního sportovního automobilu GT-R od Nissanu se dočkají jeho inovované verze. Ta bude rychlejší a pohodlnější.

 
Samotné GT-R se vyrábí již od roku 2007 a v průběhu let jej Nissan neustále inovuje. Nejnovější verze by se nám měla představit na autosalonu v New Yorku, a dočkat bychom se měli těch vůbec nejvýznamnějších změn, jaké tento automobil doposud zažil.nigtr30_56f2adf9b3b41

Přepracován byl jak design vozu, tak i jeho výkon a dokonce i podoba interiéru. Designéři se v tomto faceliftu zaměřili především na funkční schopnosti tohoto vozu. Cílem byla maximalizace přítlaku vozu a snížení aerodynamického odporu. Díky tomu se navýšila celková stabilita vozu i v opravdu vysokých rychlostech.nigtr204_56f2adf94caca

Vůz obdržel rozšířenou mřížku chladiče, zesílenou kapotu, nově přepracovaný nárazník pomáhající přítlaku a dokonce i upravené boky podporující lepší obtok vzduchu. Změnou prošla také záď vozu, která je aerodynamičtější, ale také opticky širší než předchozí verze. nigtr200_56f2adf938a74

Přepracován byl i interiér. Palubní deska v novince nabízí nové jednodušší ovládání a změnu prodělala i středová konzole vozu. V ní je umístěn dotykový displej s úhlopříčkou osmi palců. Nejpatrnější rozdíl poznáme v momentě, kdy spočítáme knoflíky. Těch je v novince pouze 11 oproti předchozích 27. Za to může především integrovaná navigace a nové ovládání rádia. nigtr44_56f2adf9ef66a

Nový vzhled však není vše. Automobil se může pochlubit malým dárkem pod kapotou v podobě dvakrát přeplňovaného vidlicového šestiválce o objemu 3,8 litrů, který byl posílen o 15 kW na konečný výkon 419 kW, tedy 510 koní. O přenos síly se nadále stará šestistupňová dvouspojková převodovka, která je v novince plynulejší a tišší. nigtr02_56f2adf873004

Vyššího výkonu bylo také dosaženo individuálním řízení časování zapalování válců a vylepšením turbodmychadel. Díky tomu byla navýšena síla ve středním a vysokém pásmu otáček. A auto je nyní obohaceno také o silnější zvuk, který je prostě parádní!