Když Španělé dostali k dispozici minulou generaci Audi A4 a přerazili ji na nový Seat Exeo, byl to optický tuning nejtěžšího kalibru. Metamorfóza od letošního jara bude pokračovat díky přispění jednoho z předních úpravců – JE Design. Změnám bylo podrobené prakticky celé auto a začalo to zvnějšku. Přední spoiler, sportovně se tvářící gril chladiče, nástavce prahů, náznak difuzoru a stříška na pátých dveřích. To všechno bratru za patnáct set Euro. Dalším pánem na holení byl podvozek poslaný o 35 mm blíže k zemi. Alternativou pak může být stavitelný podvozek v rozpětí 20-55 milimetrů.
Z hlediska výběru motorů se JE Design docela rozvášnil. Za dvanáct set až čtrnáct set Euro nabídne zákazníkům tuning vrcholných pohonných jednotek představovaných dvoulitrovým dieselem a benzínem TSFI. Pokud jde o naftu, bavíme se tu o navýšení výkonu ze 170 na 205 koňských sil a polepší si také točivý moment z 350 na 385 Nm. U benzínové alternativy je to podobné, jen výkony jsou o trochu vyšší: namísto 211 je tu 270 koní a 320 Nm nahradilo 390 Nm. Nerezový výfuk s rozdvojenou větví tlumičů je totožný pro oba pohony stejně jako sada 19“ kol v pneumatikách 235/35 ZR19.
Co se týká slibovaného komfortu, Exeo ST hraje prim s celokoženým interiérem a masážními sedadly dodanými od mistra Recaro. Všechny zásahy v kabině sice převýší částku padesáti tisíc korun jako nic, ale podobné částky jsou zcela běžné i v prvovýrobě.