Na autosalónu v Los Angeles se veřejnosti představila Panamera GTS (Gran Turismo Sport). Výkonná verze o síle 430 koní s upraveným podvozkem, který by měl nabídnout mnohem více vzrušení při zachování očekávaného pohodlí a prostoru čtyřčlenné posádce.
Něco podobného už Porsche aplikovalo na modelové řadě Cayenne. Zatímco SUV se lišilo především nižší světlou výškou a tvrdším podvozkem, u limuzíny Panamera byla práce konstruktérů podstatně těžší. Ano, je nižší o 10 mm, má upravený vzruchový podvozek PASM (Porsche Active Suspension Management) a devatenáctipalcová kola v pneumatikách 255/45 a 285/40, ale tím práce na změnách ani zdaleka neskončily. Model GTS se od podobných sourozenců s atmosférickým osmiválcem 4,8 litru liší výrazně vyšším výkonem 430 koňských sil a točivým momentem 520 Nm.
Dynamika měla hrát prim, což bezpochyby avizované zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,5 sekundy doplněné nejvyšší rychlostí 288 km/h splňuje. Panamera GTS rovněž jako součást standardní výbavy nabízí dvouspojkovou převodovku PDK, pohon všech kol, paket Sport Chrono nebo nový systém Porsche Sound Symposer, který by měl být jakýmsi akustickým mostem mezi kabinou a motorem. Pár změn se dotklo vnitřku i vnějšku vozu, takže zbývá jen na zákaznících, jak se k novému modelu s cenou 117.000 Euro postaví.