Druhá generace bestselleru zvítězila v mezinárodní čtenářské anketě časopisu Autozeitung
Volkswagen Tiguan
Nový Tiguan zvítězil v soutěži Auto Trophy 2015. Druhá generace kompaktního SUV ovládla kategorii „Terénní vozy do 30 000 eur“ v mezinárodní čtenářské anketě časopisu Autozeitung. Tiguan se prosadil mezi 21 konkurenty a navázal na úspěchy svého předchůdce.
Autozeitung
Čtenáři časopisu Autozeitung a mezinárodních odborných titulů vydavatelství Bauer Media Group byli podruhé vyzváni, aby zvolili nejlepší automobily všech kategorií. Jürgen Stackmann, člen představenstva značky Volkswagen osobní vozy, při převzetí ocenění pro nový Tiguan uvedl: „Máme velkou radost, že bylo tomuto fantastickému novému vozu uděleno ocenění Auto Trophy. Nový Tiguan má se svým dynamickým designem a inovativní technikou všechny předpoklady k tomu, aby – stejně jako jeho předchůdce – dobyl segment kompaktních SUV.“
Nový Tiguan oslavil světovou premiéru na autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem a vykročil ve šlépějích úspěšné první generace, která má na svém kontě více než 2,6 milionu prodaných vozidel. Nová generace je jako první SUV postavena na platformě MQB (modulární platforma pro vozy s motorem uloženým vpředu napříč), která umožnila navrhnout pro nový terénní vůz značky Volkswagen karoserii s nápadně sportovními proporcemi.
Asistenční systémy zdokonalují komfort, dynamiku a bezpečnost, zatímco internetové služby otvírají nové možnosti v oblasti servisu. Navíc lze všechny aktuální chytré telefony Apple a Android funkčně propojit s informačními a zábavními systémy prostřednictvím systému App-Connect. Díky aplikaci „Media Control“ se mohou stát součástí vozidla dokonce i tablety.
Auto Trophy patří mezi nejvýznamnější ocenění pro automobily v Německu. Ocenění bylo předáno na slavnostním večeru v Hamburku za přítomnosti význačných osobností z oblasti ekonomiky
a společenského života.