O Audi R8 už toho bylo řečeno hodně a napsáno ještě víc, ale pointa je v tom, že se tohle kupé Ingolstadtu vážně povedlo. Je oblíbené mezi novými zákazníky, je oblíbené i jako ojetina a samo sebou je oblíbené i mezi úpravci včetně rakouských O.CT, kde mu
Když má člověk k dispozici takovou mašinu, jakou R8 s atmosférickým osmiválcem bezesporu je, má trochu zúžený prostor pro tuning. Vlastně minimalistický, ovšem o to víc cenově náročný. Vzduchový filtr nebo laděné svody přidají na síle stejně jako drsnější mapa řídící jednotky, ale cesta do vyšších sfér vede jedině přes změnu plnění. O.CT to vyřešilo použitím kompresoru, který spolu s výše jmenovanými zásahy přinesl nárůst nejvyššího výkonu ze sériových 420 na 565 koní a 650 Nm.
Jenomže to je jenom začátek, protože jak to tak bývá, s jídlem roste chuť a určitě se v dohledné době dočkáme rozmnožení stáda na šest set a možná ještě více koňských sil. Už takhle je O.CT Audi R8 slušná raketa. Ze sprintu 0-100 km/h ukrojilo proti standardnímu modelu 0,7 sekund a zrychlení 0-250 km/h zabere jen 24 vteřin, což je o celých deset míň, než za kolik to dává tuningem nepoznamenané auto. Kromě zástavby kompresoru O.CT nově zákazníkům nabízí také profesionální polepení fóliemi, tedy záleží jako ve všem jen na stavu konta a vkusu.