Sportovní Audi R8 nabírá na oblibě také u protinožců. Australští RENM Performance se podívali na zoubek nejnovější kreaci se čtyřmi kruhy ve znaku – R8 V10 Spyder. Vizáž je nyní mnohem fajnovější a motor poskytuje o pětasedmdesát koní víc, než jak tomu bý
Všechno to začalo pod kapotou, kde RENM Performance ustájil dalších 75 koní navíc. Desetiválec objemu 5,2 litrů si ponechal atmosférické plnění, avšak karbonový sací trakt a výfuk s rychlejším výplachem stejně jako modifikovaný motor-management pomohly dosáhnout z 525 na rovných 600 koňských sil a z 535 na 585 Nm. Nebo alespoň prozatím. Na další ladění neměli v RENM Performance čas, protože chtěli stihnout zapracovat ještě na zevnějšku, aby zákazníkům nabídli profesionálně vypadající komplexní úpravu.
Proto na masku putoval nový gril kombinující karbon s kevlarem, do nárazníku přibyly náporové kanály směřující vzduch k brzdám, nárazník samotný dostal splitter, a zadní difuzor má jiný tvar. Podle tvrzení úpravce byly všechny zásahy vedené tak, aby měly reálný (a především kladný) vliv na vylepšení jízdní dynamiky – ovladatelnost, přítlak, vztlak, včetně vyvážení mezi nápravami. Aby toho nebylo málo, nabízí RENM Performance na auto dva druhy obutí. Prvním jsou 20“ disky pro běžné ježdění a k nim 19“ alternativa pro jízdu na okruhu. Oboje disky prý vznikly v úzké spolupráci s fabrikou ATS a mají vynikat opravdu nízkou hmotností. Jak se zdá, RENM Performance to myslí s R8 V10 smrtelně vážně, ale evropští matadoři se asi ohroženi cítit nemusí…