Součástí záplavy projektů představených na Wörthersee byl i Seat Ibiza SC Trophy, který by měl v dohledné době rozjet novou okruhovou sérii. Tahle závodní auta se čtrnáctistovkami TSI o výkonu 180 koní by se měla postavit na start už v příštím roce, a to
Seat si nechal vystavit od FIA licenci pro pořádání nového šampionátu okruhových závodů. Zahájí je příští rok na španělských a italských okruzích s potenciálem boomu i do dalších zemí. Prozatímní plány počítají s roštem plným soukromých týmů a vyrovnanými závody. Všechna auto totiž budou svým pilotům nabízet zcela totožnou techniku, povolené budou jen dílčí změny v nastavení a naladění auta, především pak podvozku. To znamená, že Ibiza SC Trophy nemá s tou sériovou příliš společného.
Ačkoliv jak se to vezme. Například pohonné ústrojí sestavené z kombinace čtyřválce 1.4 TSI o výkonu 180 koní a sedmistupňové převodovky DSG jsou na chlup stejné s verzí Cupra. Tím ale podobnost končí. Podvozek leží o 40 mm níž, rozvor je o 13 mm delší a rozchod kol pak narostl o brutálních 170 mm na přední nápravě a 29 mm na zadní nápravě. Závodní auto prostě musí co nejvíc sedět. Interiér se zbavil všech nepotřebných věcí včetně zvukové izolace a sedačky spolujezdce, přibyl ochranný rám a hasící systém, ale i tak by mělo být auto zhruba o dva metráky lehčí jak to sériové. Za sedmnáctipalcovými koly se ukrývaji i nové brzdy: vpředu 345mm kotouče a vzadu 288mm. Tahle tryskomyš asi pojede…