Dříve byl nejvýkonnějším vozem Bugatti Veyron, ale ten už se v dnešní době může opravdu stydět, jelikož ho výkonnostně převálcovalo mnoho aut a na výslunní je momentálně Barabus s 1 500 koňmi. Dnes se však podíváme na přestavbu Porsche 911 Turbo a můžu pr
Vozidlo můžeme dostat ve třech různých výkonech, ale o všechny se stará překvapivě pouze šestiválcový motor typu boxer. Jeho objem je rovné 4 litry. Nejslabší verze má 552KW, tedy 750 koní, druhá silnější verze nabízí 726KW, což je 987 koní a ta nejsilnější varianta poskytuje neuvěřitelný výkon 824KW, tedy 1120 koní. Nejsilnější verze tohoto vozu má oplývat kroutícím moment 1050Nm. Poháněná je pouze zadní náprava a na výběr máte ze tří různých převodovek. Pro všechny verze můžete být 6ti stupňový manuál s háčkem, nebo s sekvenčním řazením, ale jen v nejvýkonnější verzi je k dostání 5ti stupňový TipTronic. Nejsilnější verze má vysprintovat na 100Km/h za 2.9 sekundy a 300Km/h má zvládnout za 15.8 sekundy, takže 9ff GT9-R má rychleji 300Km/h, než některá auta 100Km/h. Jak již bylo řečeno, tak maximální rychlost končí na hranici 414Km/h. Do podvozku nebyli provedeny nějaké velké zásahy, ale je patrné že vůz byl ještě o nějaký ten milimetr snížen.
Mnoho technických údajů bohužel není uvedeno, ale celá karosérie má být vyrobena s karbonu. Co se týče přední části vozu, tak ta výraznými úpravami neprošla a vypadá podobně jako v originálu. Zadní část je upravena doslova drasticky a zezadu by jste určitě nepoznali o jaké se jedná vozidlo. Karosérie je totiž vzadu zajímavě protáhnuta a je zde veliký spoiler a samozřejmě nesmí chybět ani difuzor. Zní to sice divně, ale nevypadá to špatně, ale spíše dobře, jelikož takto vyřešenou karosérii moc aut nemá, však posuďte samy z fotografií. Vůz bude k dostání pouze v modré barvě a bude jich vyrobeno jen 20 kusů. Cena nebyla zveřejněna, ale je zde mnoho drastických úprav, takže se bude pohybovat ve statisících eurech.