Výbava SportLine je dostupná pro všechny motory, krom čtyřválců 1.4 TSI ATC A 1.6 TDI. Pokud byste měli o SportLine zájem, připravte si o šest tisíc více, než u vrcholné linie Laurint a Klement.
Superb Sportline se nám představil již na loňském frankfurtském autosalonu. Automobil je vskutku výjimečný, ovšem co cena? Ceník vozu se nám dostalo do rukou až nyní. Na první pohled se může zdát, že se jedná jen o packet, ovšem nenechte se zmýlit. SportLine představuje svébytnou výbavu, která je ruku v ruce s výbavovou linií Active, Ambition, Style a Laurin a Klement. Označení SportLine není u Škodovky novinkou. Jako SportLine jsme si mohli pořídit již Favorita a později i Felícii. Favorit vycházel z verze 135 LS a byl snadno rozpoznatelný díky červenému Rally laku a speciálním paprskovitým kolům.
Ovšem SportLine v podání Superbu je úplně jiná liga. Standard obsahuje čalounění interiéru kombinující Alcantru s látkou, dekorativní lišty interiéru napodobující uhlíkové vlákno, černě čalouněný strop, sportovní kryty pedálů, černé doplňky exteriéru a dvoustupňový systém ESC, který lze omezit stejně jako u Octavie RS.
Automobil stojí na osmnáctipalcových antracitových kolech a za příplatek 10 200 korun si můžete dopřát i devatenáctipalcové leštěné speciály. Zajímavý je i tužší sportovní podvozek, který byl snížen o 15 milimetrů. V nabídce je i nový lak karoserie, který má název Dragon Skin Gold a je vyhrazen pouze SportLinu. Jeho cena činí 22 tisíc korun.
Co je ovšem nepřekvapivější je to, že SportLine je nejdražší verzí celé nabídky v rámci oficiálního ceníku. Nelze jí pořídit s motory 1.4 TSI ACT/110 kW a 2.6 TDI/81 kW, přičemž nejlevnější variantou je čtyřválec 2.0 TDI/110 kW s předním pohonem a manuální šestistupňovou převodovkou za 825 tisíc korun. To je ještě o šest tisíc korun více než za stejnou pohonnou jednotku v linii Laurin a Klement.