Koncernový večer konaný u příležitosti mezinárodního autosalonu ve Frankfurtu se stal místem světové premiéry designového konceptu MissionL.
Koncernový večer
Světová premiéra designového konceptu MissionL na koncernovém večeru příležitosti autosalonu IAA 2011. Koncept blízký sériovému stavu nabízí pohled na nový kompaktní model české automobilky. Novinka bude v roce 2012 uvedena na trhy v Evropě, Rusku a Číně. Již v roce 2011 však bude k dispozici pro indické zákazníky.
Každých šest měsíců nový vůz Škoda
„Touto premiérou startujeme modelovou ofenzívu značky ŠKODA pro příští léta,” říká předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland. „Nový kompaktní model následovaný dalšími novinkami je garantem toho, že dosáhneme našeho cíle zvýšit do roku 2018 prodeje na 1,5 milionu vozů. V následujících letech budeme přibližně každých šest měsíců představovat nový vůz.”
Silný a sportovní výraz
„Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně,” přibližuje filozofii konceptu Eckhard Scholz, člen představenstva společnosti ŠKODA zodpovědný za technický vývoj. “Silným a sportovním výrazem vyjadřujeme přímočarost a mladistvý charakter. Mnoho lidí hledá čisté až minimalistické tvary. To vše jim studie MissionL nabízí,” doplňuje Eckhard Scholz.
Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland
„Jeden rok po startu naší Růstové strategie 2018 můžeme jasně říci, že udržujeme správný kurs,” bilancuje uplynulých dvanáct měsíců Vahland. „Na IAA jsme položili základní kámen produktové ofenzívy značky ŠKODA. Rozšiřování modelové palety nám v následujících letech pomůže ještě více zrychlit tempo našeho růstu.