Před měsícem Volkswagen představil na Katarském autosalonu premieru hybridní studie vozu, který se vyznačuje velmi nízkou spotřebou a množstvím uhlíku ve výfukových plynech.
Hybridní automobil XL1
Hybridní automobily začínají být hlavními tématy všech světových automobilek. S jednou takovou studií přišel i Volkswagen, který patří mezi nejvýznamnější světové výrobce automobilů. Již nyní můžeme říci, že se hybridní studie začínají hodně přibližovat seriovým vozům.
Spotřeba 0,9 l na 100 km
Hybridní studie Volkswagen XL1 spotřebuje pouze 0,9 l paliva na 100 kilometrů a emise jsou pouze 24 gramů CO2 na kilometr. Techto zajímavých hodnot bylo dosaženo díky dvouválcovému motoru TDI ve spojení s elektromotorem, který lze nabít přímo ze sítě.
Budoucnost ve znamení hybridů
Volkswagen Hybrid-Studie XL1 není určena na každodení ježdění, ale minulost nás již přesvědčila, že studie jsou většinou zakladem k budoucí sériové výrobě. Při zdražování pohoných látek je tato hybridní studie žhavým tématem.