• Volkswagen se posunul v pořadí značek z třetího na druhé místo
• Meziroční nárůst v prvním čtvrtletí 2015 o 65 %
• Nejžádanější modely: Golf, Polo, Passat, Tiguan
Volkswagen má za sebou velmi úspěšné první čtvrtletí na českém trhu a s 6493 registrovanými novými vozy je podle statistik Svazu dovozců automobilů (SDA) nejprodávanější dováženou značkou na českém trhu osobních vozů. Bestsellerem je Golf s 1940 vozy, následovaný modely Polo, Passat a Tiguan.
Volkswagen uzavřel první čtvrtletí na českém trhu s velmi úspěšnými obchodními výsledky. Během prvních tří měsíců bylo podle statistik SDA v České republice registrováno 6493 nových osobních vozů Volkswagen, což je o pozoruhodných 2559 vozů, resp. 65 % více než ve stejném období roku 2014.
Vzhledem k tomu, že prodeje značky Volkswagen rostly výrazně rychleji než celkový trh (+23,89 %), vzrostl tržní podíl Volkswagenu v prvním čtvrtletí 2015 na 12,19 % (1. čtvrtletí 2014: 9,15 %). Volkswagen je díky tomu nejprodávanější dováženou značkou na českém trhu a v absolutním pořadí značek mu patří druhé místo.
„Mám velkou radost, že se nám během prvních tří měsíců podařilo navázat na velmi pozitivní vývoj prodeje osobních vozů Volkswagen z minulého roku a posunout značku Volkswagen zpět na pozici nejprodávanější dovážené značky na českém trhu. Věřím, že v nastoupeném trendu budeme pokračovat i v následujících měsících letošního roku,“ říká Daniel Harant, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Porsche Česká republika.
Jednoznačným bestsellerem značky Volkswagen na českém trhu je Golf, který je podle statistik SDA s 1940 registrovanými novými vozy během prvního čtvrtletí 2015 nejprodávanějším dováženým vozem v segmentu nižší střední třídy. Po připočtení 629 vozů Golf Sportsvan z kategorie MPV se modelová řada Golf podílí na celkovém výsledku značky Volkswagen 2569 vozy. To znamená, že více než každý třetí nový Volkswagen registrovaný v České republice byl Golf.