Větší brácha Octavia Scout přichází na trh. Volkswagen se rozhodl na základě prodejních úspěchů zkusit štěstí po svém a uvolil se ke spuštění prodejů modelu Passat v poněkud odvážnější verzi Alltrack. Na výlety do neobjevených končin zapomeňte, ale v lehk
Už s příchodem příštího roku budou dealerství VW po celé Evropě nabízet nový model Passat Alltrack. Do hledáčku si má vzít zákazníky potřebující rodinné auto schopné života ve městě, příměstském provozu, stejně jako delších cestách po dálnicích a občasných výletech do lehčího terénu. Správná volba varianty kombi (kufr 603 až 1.731 litrů) pak cílí na české chataře minimálně stejnou měrou, jako dosavadní favorit z produkce Škoda – model Octavia Scout. Naštěstí Passat Alltrack nechce být sokem v pravém slova smyslu, a proto nabídne bohatší výbavu (17“ disky, hliníkové pedály a lišty dveří, kožený volant, el. Ovládaná všechna okna, automatická klimatizace; to vše v základu), silnější motory a také s tím související vyšší cenu, než domácí matador.
Paletu motorů budou tvořit celkem čtyři agregáty, dva benzínové a dva naftové. Zatímco v případě motorů TSI bude hrát ve výkonu roli objem (1,8l se 160 k vs. 2,0l se 210k), u dvoulitrových TDI to bude de facto dílčí nastavení na 140 nebo 170 koňských sil, ovšem doplněných o výrazně nižší spotřebu paliva do šesti litrů na sto. Nejsilnější motory navíc budou rovnou vybavené kromě pohonu všech kol 4Motion také dvouspojkovou převodovkou DSG.