Tenhle Passat Davida Holuba slouží nejen jako tuningová předváděčka, ale také jako klec pro vesmírné příšery
Passat nebo Audi
David se netají, na rozdíl od některých českých úpravců, tím, že auto koupil už částečně upravené. Provedené úpravy odpovídaly jeho stylu, tak proč si nešetřit trochu té práce a peněz. Ovšem nezůstal u již provedených změn a dále upravuje auto dle svých představ. Na autě jsou dominantní dvě věci. Jednak je to přední nárazník s obrovskou maskou chladiče z moderních Audi a také odstín karoserie. Ten není jednoduché přesně definovat. Z každého úhlu má totiž trochu jiný nádech. Ti znalejší už vědí, že se jedná o tzv. lak chameleón, který dokáže hrát hned několika barvami najednou.
Dveře Lambodoors
Přední část vozu se musela díky instalaci nárazníku výrazně pozměnit. Nejvíce asi kapota, která je hned o několik centimetrů delší. Ta překrývá přední světlomety Sonar s parkovačkami Angel Eyes a xenonovými výbojkami. Přední nárazník dostal ještě další dva otvory pro nasávání vzduchu k intercooleru a brzdám. Boky auta vypadají na první pohled sériově, ale opak je pravdou. Vnějších zpětných zrcátek ze Škody Superb si všimne jen zasvěcenec, ale vzhůru otevřené dveře Lambodoors už nepřehlédne nikdo. Povrch zrcátek vhodně koresponduje s chromovým paketem na oknech. Stejný materiál se dokonce usadil i na střešních hagusech. Mezi nimi vyčuhuje místo antény hlava vetřelce, který se nedopatřením dostal z uzavřeného prostoru kufru. Zadní část vozu prošla zahlazovacím procesem. Prostor pro RZ byl výrazně zmenšen a o úklid zadního okna se už nikdo nestará. Nákladovou hranu chrání lišta od firmy Kamei a ze spodu nárazníku vystrkuje hlavy čtveřice koncovek výfuku.
Stavitelný podvozek H&R
Aby toho chromu nebylo na autě málo, úpravce se rozhodl pro kola od výrobce Keskin. Ten je pojmenoval KT7 a David si vybral rozměr 8,5×18 a 9,5×18. Ráfky jsou zabaleny do černé pryže o velikostech 215/40 a 245/35 od Hankooku. O dodatečné rozšíření stopy se starají 20 mm podložky na všech kolech a se světlou výškou si pohrál stavitelný set značky H&R. Auto poslal k zemi o slušných 65 mm vpředu a 60 mm vzadu. Díky hmotnosti hifiaparatury v kufru to ale nakonec vydalo na 65 mm. Brzdové komponenty dostaly červené lakování a kotouče od ATE.
Osvědčený motor TDI
V motorovém prostoru zaúřadovalo lakování všech plastových krytů a optimalizace řídící jednotky naftového agregátu. Jeho výkon byl navýšen z původních 115 koní na solidních 143, podpořených mohutným krouťákem 360 Nm. Motor získal ještě vložku vzduchového filtru K&N.
Dominuje béžová kůže
Interiér je nastaven na luxusní třídu. Z většiny ho totiž pokrývá béžová kůže a alcantara. Spojovací linkou mezi exteriérem a interiérem jsou chromové doplňky, na které zde rovněž narazíte. Především na středovém tunelu, výdeších topení a dveřních kličkách. Hlavice řadicí páky je doplněna o modře podsvícený nápis Alien33, což je Davidova přezdívka. Výraznějšího nasvícení interiéru je dosaženo několika bílými stropními LEDdiodami, oblast nohou osvětlují pro změnu zas modré LEDky.
Multimediální aparatura
Zavazadlový prostor je samostatnou kapitolou. I přesto, že měl David k dispozici obrovský prostor, měl co dělat, aby se mu sem jeho vysněná hifiaparatura vůbec vešla. Nákupní tašku sem prostě už nedáte. Celá zástavba je velmi zajímavě řešena a postavičkami vetřelců je to zde jen hemží. Opravdu originální je umístění 20 centimetrových komponentů. Jejich jakoby letmé položení na dně kufru spolu s kapkovitou ozvučnicí jsou opravdu geniální. 30 cm woofery FLI více než dostatečně tvrdí muziku. Prostor vpředu mají na starosti 16,5 cm komponenty. Je jasné, že tolik dílů by samotné autorádio nikdy neutáhlo a tak na řadu přišly i zesilovače. Jednak je to dvojice dvoukanálů FLI Loaded 400S, jež jsou umístěny po kousku před spolujezdcem a v kufru a také skrytý čtyřkanál, z kterého vyčnívají jen kontrolní budíky. Celou sestavu hlídá trojice 1F kapacitorů. Davidova zástavba ovšem nedodává jen hudbu, ale také obraz. Vizuální vjemy zprostředkovává centrální DVD přehrávač s navigací a vyjížděcím 7“ monitorem, dále 17“ stropní monitor, dvojice 7“ monitorů v kufru a dokonce i 3,5“ monitor skrytý ve zpětném zrcátku. Druhé přenosné DVD je k dispozici pasažérům na zadních sedadlech. Posádka si může zvolit, co chce právě sledovat. Signály z DVD, herní konzole, nebo kamery se dají poslat na jakýkoliv LCD monitor. V praxi to tedy může vypadat takto. Lze pustit dva různé filmy najednou, hrát hry na Xboxu 360 a přitom sledovat dění za vozem a to vše současně.